BESTELLING

Kan 1 bestelling verschillende vellen Krafty bevatten?

Jazeker. Dat kunnen allemaal dezelfde vellen zijn (bijvoorbeeld 3 vellen met ‘Marie’), maar dat kunnen ook verschillende vellen zijn (bijvoorbeeld 1 met ‘Marie’, 1 met ‘Louis’ en 1 met ‘Van opa en oma’). Elke bestelling wordt per leveringsadres behandeld. Als we het Krafty-papier dus allemaal naar jou mogen sturen, dan stoppen we de vellen allemaal samen en betaal je slechts 1 keer verzendkosten.

Ik zou nog iets willen wijzigen aan mijn ontwerp. Kan dat?

Als je ontwerp nog in ontwerpfase zit, kan dat zeker. Ga naar ‘Mijn Ontwerpen’ en doe daar de aanpassingen die je wil.
Heb je je papier al besteld en betaald? Dan kan er niets meer gewijzigd worden. Je Krafty inpakpapier gaat immers in productie, zodra je betaald hebt.

Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

Momenteel aanvaarden we enkel bestellingen en verzendingen binnen België.
We hopen het in de toekomst wel mogelijk te maken. Dus: ben je over-the-moon met je Krafty-papier? Deel je toffe foto’s op social media met #mykrafty. Hoe meer klanten en enthousiaste ambassadeurs we hebben, hoe groter de kans dat Krafty de stap zet naar het buitenland!

Ik wil identiek dezelfde bestelling plaatsen als vorige keer. Kan dat?

Tof! Natuurlijk kan dat. En het beste nieuws: je hoeft je ontwerp niet opnieuw te maken. Log in, ga naar ‘Mijn account’ en klik op ‘Bestelhistoriek’. Daar vind je een overzicht van de laatste 3 ontwerpen die je maakte (die worden automatisch opgeslagen) en ook van al je bestellingen. Klik het gewenste Krafty-ontwerp aan en bestel het opnieuw.

Ik wil alle medewerkers in mijn bedrijf een cadeautje geven, ingepakt in gepersonaliseerd Krafty-papier. Kan dat?

Topidee! Voor grote bestellingen (> 30 vellen), vragen we je om ons een mailtje te sturen op hello@krafty.be zodat we je de beste en efficiëntste service kunnen bieden.

Ik ben zelf ontwerper en zou graag mijn eigen Krafty-papier ontwerpen. Kan dat?

We zijn al benieuwd! Stuur een mailtje naar hello@krafty.be zodat we alle technische details met je kunnen bespreken.

BETALING

Hoe moet ik mijn bestelling betalen?

Betalen kan enkel online, op het moment dat je je bestelling afrondt, via het Ingenico-betaalplatform. Indien u kiest om te betalen met een kredietkaart, wordt het bedrag onmiddellijk na uw bevestiging van betaling van uw kaart gedebiteerd.

Ik heb per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst. Kan ik er eentje annuleren?

Oei. Zodra je bestelling betaald is, gaat ze in productie. Je zal dus een dubbele bestelling ontvangen. Neem eens een kijkje op onze inspiratie-pagina. Je vindt er suggesties wat je allemaal kan doen met Krafty-papier en dat is méér dan fijne cadeautjes inpakken!

Kan ik een factuur ontvangen?

Neen, voorlopig niet. Indien je graag als bedrijf een bestelling wilt plaatsen, stuur dan een mailtje naar hello@krafty.be.

LEVERING / VERZENDING

Wanneer wordt mijn Krafty-papier geleverd?

Wij doen er alles aan om je Krafty-papier zo snel mogelijk te leveren. Bestellingen die voor 15 uur geplaatst worden, gaan dezelfde werkdag nog in productie en de volgende werkdag op transport. Indien je kiest om je bestelling te komen ophalen in ons magazijn te Kampenhout, kan je dit komen afhalen op de 2de werkdag nadat je je bestelling plaatste.

Ik heb mijn Krafty-papier nog niet ontvangen. Wat nu?

Als je bestelling na 2 weken nog niet geleverd is, stuur dan zo snel mogelijk (binnen de 2 weken) een berichtje aan hello@krafty.be. We trachten dan uit te zoeken wat er is fout gelopen. Is je pakje spoorloos, dan drukken en leveren jouw Krafty-papier opnieuw, zonder extra kosten aan te rekenen.

Ook als je pakje naar ons is teruggestuurd door een fout van de transporteur, dan zullen we jouw Krafty-papier op onze kosten opnieuw naar je verzenden (en eventueel ook herdrukken, als dat nodig is).

Als je pakje naar ons is teruggestuurd omdat de transporteur je Krafty-papier niet kon afleveren (bv. omdat hij het adres niet kent of geen postbus vindt of omdat je pakje geweigerd werd of omdat het pakje niet tijdig afgehaald werd op een postpunt), dan kunnen we je bestelling helaas niet opnieuw verzenden.

Het is dus belangrijk dat je altijd een correct en volledig verzendadres ingeeft bij je bestelling.

Kan ik de status van mijn bestelling opvolgen?

Zodra het inpakpapier bij ons vertrekt, zal je een mail van de transporteur ontvangen met de status van de verzending.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Momenteel aanvaarden we enkel bestellingen en verzendingen binnen België.

We hopen het in de toekomst wel mogelijk te maken. Dus: ben je over-the-moon met je Krafty-papier? Deel je toffe foto’s op social media met #mykrafty. Hoe meer klanten en enthousiaste ambassadeurs we hebben, hoe groter de kans dat Krafty de stap zet naar het buitenland!

Ik wacht al meer dan een week op mijn bestelling. Is dat normaal?

Nee, dat is niet normaal. Neem best even contact met ons op via hello@krafty.be, dan zoeken wij dit voor je uit.

Mijn levering is beschadigd. Wat nu?

We doen er alles aan om je Krafty-papier stevig te verpakken zodat het netjes bij jou geleverd wordt. Komt je papier toch beschadigd aan? Mail dan binnen de week een foto van je beschadigde levering naar hello@krafty.be. We zullen je papier opnieuw drukken en naar je verzenden, zonder extra kosten.

Het papier beantwoordt niet aan mijn verwachtingen. Kan ik het terugsturen en mijn geld terugkrijgen?

Krafty-papier is altijd gepersonaliseerd en speciaal voor jou gedrukt. Daardoor geldt er geen herroepingsrecht en kan je jouw bestelling ook niet meer annuleren als je ze goedgekeurd en betaald hebt. Maar … Krafty droomt van een wereld met alleen maar happy klanten, schattige puppies en non-stop limonadefonteinen op de hoek van elke straat. Daarom bieden we je een ijzersterke KraftyGarantie aan. (zie hieronder)

Wat is de KraftyGarantie?

Beantwoordt je Krafty-papier helemaal niet aan je verwachtingen? Dat vinden we sneu.

Stuur binnen de 14 dagen nadat je je papier ontvangen hebt, een mailtje aan hello@krafty.be. Vertel ons wat je niet bevalt aan je papier. Ofwel zullen we je vragen om je papier te vernietigen en ons daar een foto van te sturen als bewijs. Ofwel zullen we je vragen om je papier terug te sturen (in uitzonderlijke gevallen).

Zodra dat in orde is, betalen we je de aankoopprijs en de verzendkosten van je Krafty-papier terug.

Je bestelling ophalen in ons magazijn?

Je kan er ook voor kiezen om je bestelling op te halen in ons magazijn te Kampenhout. Kies bij leveradressen dan voor ons adres: Jouw naam – Oudestraat 19 – 1910 Kampenhout. Je bestelling zal 2 werkdagen na je bestelling klaarliggen. Je kan je bestelling ophalen in ons magazijn van maandag tot donderdag tussen 6u en 18u en op vrijdag van 6u tot 16u. Op feestdagen is ons magazijn gesloten.

ALGEMEEN

Wat is Krafty?

Krafty-papier is uniek inpak- en kaftpapier dat je in kleine oplages kan bestellen. Perfect om cadeautjes in te pakken of om schoolboeken te kaften. Met Krafty kan je echt uitpakken.

Op welk papier wordt mijn ontwerp gedrukt?

Krafty wordt gedrukt op kraftpapier. Je kent het wel, dat is dat stevig bruin papier. Ideaal dus om cadeautjes in te pakken of om schoolboeken te kaften. Dit ongebleekte kraftpapier is een natuurlijke 100% recyclebare verpakking. Gemaakt van ongebleekte houtvezels, ondergaat het geen chemische behandeling en heeft daarom geen negatieve invloed op het milieu of de volksgezondheid.

Hoe groot is een vel gepersonaliseerd Krafty-papier?

1 vel gepersonaliseerd Krafty-papier is 70×100 cm groot.

Hoeveel kost een vel gepersonaliseerd Krafty-papier?

1 vel gepersonaliseerd Krafty-papier kost 1,99 euro (incl. btw). 2 vellen kosten 3,98 euro. 3 vellen 5,97 euro… Bon, als je de tafel van 1,99 kent, dan bereken je dat allemaal snel uit je hoofd. Maar geen nood, wij doen het voor je als je een bestelling wil plaatsen 😉

Hoeveel kost de verzending van een vel Krafty-papier?

De verzending van je Krafty-papier kost 5,95 euro per leveringsadres.
Je kan er ook voor kiezen om je bestelling te komen ophalen in ons magazijn te Kampenhout. Dan worden er geen verzendkosten aangerekend.

Hoe kan ik jullie contacteren?

Stuur een mailtje aan hello@krafty.be dan helpen we je snel verder!